MvH - Halvdana lyricister
Det finns för många här inne som nyss lärt sig skriva Men som har för stora egon och skryter som rika Ta inte åt dig, allt är hämtat ur luften som trådlösa bredband På internet är ni thugs, men Irl tårögda mesar Ni saknar bra rim, punches och har banala ordförråd Och nu kommer ni att bryta ihop som samtal i Rosengård Att ge er feta texter är som att ge Kristina Lugn amfetamin Eller ett alternativ till adrenalin plus att antända weed Medan era är lika roliga som mattetal och våran jantelag Eller som att ha melodifestival....... varje dag Alla går samma väg, tycker det är coolt att rimma på vokaler MvH vänder aldrig kappan efter vinden, utan springer mot orkaner Jag tar micken och går upp på scen och framför allt Men jag är framförallt han som är långt framför allt Det kanske kändes jobbigt? Så därför har jag skrivit nått skojigt Ni ska veta, att jag har en snopp som låter Er vinna en resa härifrån till proktolgen Det är uppdukat för ett skämt, så låt det smaka och varsågod För jag skulle göra en punch om din tjejs bröstmjölk, äggstockar och min säd, men det blev pannkaka av alltihop Släng en kommentar!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|