Saltet i tårarna blandas med havet
Hej, Whoa tog bort förra inlägget med texten... -.-' Gjorde två texter på en dag & fick detta meddelandet:
Hej! Ditt inlägg "Saltet i tårarna blandas med havet" i Lyricism har tagits bort.
Anledning som gavs: för många texter på för kort tid.
Shit. Men jag försöker igen :)
Vers1: Känner samma sak som jag alltid gjort Får aldrig grädde på min tallrik mos Min fantasi blev till en parodi Och att allt ska gå bra nu, det är inte särskilt sannolikt Min historia är inget att skryta om Och ingen sörjer när jag dör, jag kommer bara tina bort Ser mig om nu, tänkte upptäcka världen Kom inte äns halvvägs ut, det var som om en hund skrämde iväg mig Trött på denna världen, jag ser min död tonas Tusen kyssar, men aldrig väcks Törnrosa Som en spökhistoria, i en öde ort, Att få komma bort från allt är nåt jag alltid drömt att jag gjort
Reff: Jag har expanderat alla hål i min själ men Jag har kommit på nu att jag gråter förgäves Saltet i tårarna blandas med havet Och jag kommer må dåligt från vaggan till graven
Vers2: Jag är en taggbuske på den jämna ängen Att få somna in, och kunna lämna sängen Komma till himmelriket, det kommer i sinom tid men Jag vill skynda på döden, för livet är som ironi En dag mår man bra, Sover ett tag men sen vaknar man och känner den stickande känslan att döden har hakat fast I ens själ, lågan i slutet av tunneln har släckts Känner att hatet djupt ner i själen har växt Min livsglöd vilar på ett timglas som snart tar slut Livet jag kände så starkt för, är det jag hatar nu Som ett sagoslut, fast i denna saga vinner dom onda Djävulen besöker mig, innan jag hinner att somna Himlen är borta
Reff: Jag har expanderat alla hål i min själ men Jag har kommit på nu att jag gråter förgäves Saltet i tårarna blandas med havet Och jag kommer må dåligt från vaggan till graven
Outro: Trött på att lämna världen, jag ser min rädsla för min död botas En kyss räckte, och sen väcktes Törnrosa Det var som i en spökhistoria, men den slutade bra När jag började tänka positivt, och lutade tillbaks ______________________________________________
Snälla låt mig få ha kvar texten Whoa, mattheew hade get mig en fin kommentar ju :)
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
|