Martiin - Du är en person jag älskar -
Du visste, att du var allt jag ville ha Jag lade in en stöt & såg det som ett snilledrag Var så säker, på att det skulle bli vi två Men när jag tänker efter, kanske jag inte borde skrivit så Gick för fort fram, sa att du var hela min värld Att du var den ända.. Att jag ville dela min själ Du var min prinsessa, du var ljuset på natten Jag struntar i allt som du brutit & sagt men.. Det börjar bli tungt att vänta på dig Tänker före, vad kommer egentligen att hända med mig Det är inte så att jag vill ha dig, jag måste Jag vill inte bli en i mängden av kärlekens offer Jag tog tag i mig själv, gick till dig, och frågade Vill du bli min? Men du visste inte ifall du vågade Du har sett många bli sårade, men jag lovar dej.. Jag gör vad som helst,slår till dom som hånar dig Jag älskar dig älskling.. Jag har sugit mig fast, fast vid dig.. Som om jag vore en fästing.. Sitter ner & väntar på att pusselbitarna ska läggas rätt Om inte.. Ska jag gå härifrån, och aldrig vända hem..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tight mannen,rakt av tight! CC!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thx Topic..
med enkla ord; en parasit bra text :)
Riktigt bra, du målar ut så att man förstår vad det handlar om! Me like! Kan du kommentera min? :). Sommaren, finns på min pres, eller förmodligen första sidan i lyricism!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Sry om jag använder tråden till reklam ;). Och när jag säger "du" menar jag förståss ni!! Skrattar fortfarande åt det du skrev i min xD
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Lyricist
2007-06-09 17:53
Tycker du gjorde det på ett schysst sätt. Grejen är den att jag gillar texten lite extra mycket just pga topicen. Känner igen mig fett lite där! Kärlek är inte lätt haha! Helt soft text!
Andra raden verkar lite konstig för mig, kan bara inte sätta fingret på varför. Annars var det bra, inte lika bra rim som du brukar droppa men ändå rim som passade till texten, precis som Steven så känner jag också igen mig lite här och där. Sen gillade jag avslutningen. Jag älskar dig älskling.. Jag har sugit mig fast, fast vid dig.. Som om jag vore en fästing.. - Skön punch, och ett perfekt avslut. Resten var även de grymt, men kunde inte välja ut något mer för att avslutet var de jag tyckte stack ut mest och var grymt.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
as skön text, keep it up and you will be big
heffra:.!.
Zteve-O P18 Tackar, jag blev ganska nöjd med den. Tyckte topicen passade! :D
SIMPO Chea, okej. Alla kan inte digga allt, eller vad säger man =)
Tack så mycket, hehe. Ja, tänkte vara lite fräck o lägga in en jäkel (a)
-BobbA- P16 Tack som fan! I Will ;)
då ska vi se ... först inte visste jag att du va nån romantiker martin ... hihi vet ej om texten är riktad åt en tjej eller om de bara är en metafor av dig själv och ditt tänkande ? saken är den att hela texten är fin och följer tight den röda tråden men känns som du ligger för nära tråden som du inte riktigt vågar släppa på orden ?.... texten och rimmen är helt aaiight ... riktigt fina ... som nån sa längre upp du målar upp de fint men våga flyga lite till mayn !! annars klar tia för texten !! när kommer den på ett beat då?
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Giggen P18 Kul att du kikar in. Haha, man vet aldirg =) Hmm, det är en blandning, faktiskt. Så tänkte lägga upp. Kärlek är en svår sak, därför kanske det är lite svårt o släppa på orden!
Vet inte, rappar bara lite ibland, men inte så mycket =)
Thanks man! =)
ingen fara man alltid kul ser ju din utveckling aah jag fattar inte varför du ubte provar att spela in :(
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Hehe, ska pröva lite mer på allvar nångång! Men inte idag! För idag ska jag vara full för JAG FYLLER :D:D:D:D Hare gött =)
Soft fan! raderna ligger perfekt och ja hakade inte upp mig en endaste gång när ja läste :P bra flyt med andra ord! Känner igen själva innehållet alltför väl ^^ Men keep it up, peace n löv
Careface.
AndiCh P17 Tack som fan andish! Kul att du kikade in :)
Uppzi..
jag tror den handlar om topic faktiskt, hahahahah jaha så det är prinsessan du kallar han tsssss
My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life. <br>
magnatic P1 Självklart! Kommentera gärna texten oxå!
Fake P66 Tack, just den känslan jag försökt att få! Kul att du digga:)