Sommaren
Jag skrev en text, om hur jävla skönt det ska bli med sommarlov!! Nästa fredag smäller det! Only one week to go!
Kladdade ner 2 st 12raders verser & 1 4raders refräng! _______________________________________________
Nu är det sommar, slänger fötterna på bordet Lägger höfterna på stolen, och blir söming under solen Ligger i sängen, njuter av värmen, snart är det sommarlov Umgås med polarna, inte vara bland folk som håller på Dra o bada, inte sakna dagar när man var i plugget Solen gassar, och man smälter som choklad i munnen Vem fan saknar plugget, den jäveln måste va dum i bollen Här är det så jävla varmt, att du släpar din pung i golvet Chilla eller springa, hasta eller lugn i stormen Du får säga vad du vill, men först när jag sjungit sången Reta dagisbarn, en vanlig dag För då har vi slutat skolan, så jag säger ha det bra!!
Reff: Jag älskar sommaren, ligga i vattnet Att kunna hämta massa is, sen dricka av saften Det är livet, hoppas det varar för evigt jag önskar att sommaren varar förevigt x2
Du vet, ingen kan va lika lycklig som mig Kommer på mig själv ibland: Varför skyndar jag mig? När jag bara kan ta det lungt, njuta av solen Säger till fru Fortuna, att nu är det du som har ordet Hoppas du ger mig solsken, värme över mitt Värmland Och över hela Sverige, Närke, Öland och Jämtland Säger till väderguden, att hösten kan vänta Ingen kan stoppa mig nu när jag slösar på pengar Chilla med polarna, med en bärs i handen Känner mig bäst i landet när jag sitter här i sanden
Reff: Jag älskar sommaren, ligga i vattnet Att kunna hämta massa is, sen dricka av saften Det är livet, hoppas det varar för evigt jag önskar att sommaren varar förevigt x2
rubriken editerad av DinKritiker 24.7.2007 13:20
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
|