pHillae -
kritisera mera
vers1 du ville inte ha mig och jo jag förstår dej/ jag är inte din grej, men precis som med alla andra jag faller för så landar jag hårt/ fan kärleken den är svår/ och jag vet att den aldrig kommer att bli vår så länge du bara går/ fan du måste stanna upp ta en titt vad som kan bli ditt/ jag är den jag är, jag får ju dej att skratta och du tkr jag är söt/ fan jag fattar inte varför våra vägar inte möts/ kan det va ödet som bara vill förstöra/ fyfan isåfall, för ödet du har inte med det här att göra/ du förstörde allt en gång du behöver inte göra det igen/ denna tjejen är överallt förutom i mitt hjärta och även det är en väldig är en väldig smärta/ såhar jag henne i drömmen/ där kan ingen störa.. juste ödet vafan ska du nu göra/
refräng
du finns i min dröm som aldrig tar slut/ den tar bara paus på morgonen klockan sju/ men sen somnar jag igen och då fortsätter den/ det är så jävla skönt i denna drömmen/ som jag upplever i sömnen..
vers2 jag känner din hand den smeker mig ömt/ det är det vackraste som jag på länge drömt/ fan att jag vakna upp, vill bara tillbaka till min sömn/ till mina tankar som jag nyss tänkt/ där inget är som vanligt, där allt är fantaasii/ den enda platsen där du ger mig din underbara min/ som tyder på att du vill föralltid vara min/ det är som en film/ du och jag tillsammans / men ögonblicket kan itne föralltid stanna/ för här i verkligheten är jag bara din vänn/ och när du tittar på mig tänker du bara änsen/ men nu skiter jag i allt detdär för nu är det drömmen som mitt hjärta hör/ på det sättet som du mitt hjärta rör/ är det bara du som gör/ den känslan som du får mig att känna/ får mig att inombrods börja bränna/ för jämt när jag är med dig i drömmen mår jag så bra/ du får mig att aldrig vilja dra/ men nu så måste jag/ drömmen är slut - jag har slutat drömma/ nu är det bara dig jag måste glömma/
refräng x2
du finns i min dröm som aldrig tar slut/ den tar bara paus på morgonen klockan sju/ men sen somnar jag igen och då fortsätter den/ det är så jävla skönt i denna drömmen/ som jag upplever i sömnen..
hatar forumsignaturer..
http://twitter.com/ARSVXO
|