Lyricist
2007-06-04 20:18
Excentri - Ökenblomma
En text jag jobbat på i ett par dagar, och jag är rätt så nöjd med resultatet. Inspelning är påbörjad! Behöver bara mer tid! Droppas snarast i audio. Så här känner jag nu! Lägg en kommentar?Excentri - Ökenblomma
Min kärlek till dig är som en ökenblomma Och något som är värt att tänkas över noga Ändå finns du med mig i varje andetagså snälla , hjälp min ökenblomma till ditt vattendrag Alla gånger om natten som jag somnat gråtandes Ville jag hört dig viska att allt kommer ordna sig Andas med mig, hjälp mig andas i takt med Min kärlek till dig, i tankar om natten Min himmel är stålgrå fast den borde vara molnfri För utan dig, blir jag ensam och gråtmild Jag vill somna i din famn när du viskar "dröm sött" så besvara min kärlek eller lämna den dödsdömd Lys upp min himmel, bli min solstråle Och låt din luft ta sig in i varje blodåder Bespara mig sorgen och skänk mej en framtidSnälla håll om mig nu, och släpp mig aldrig
Om kärleken jag gav dig, nu vilar på sin dödsbädd Förlorar jag mitt ljus i livet och blir mörkrädd Förse min ökenblomma med ett av dina lotusblad Annars kommer den att sluta som ofruktbar Jag hade nästan glömt bort hur det känns att vara kär Men allt jag vill nu är att ha dig nära mig Skänk min molniga himmel, lite av ditt solsken Eller ge mig tillbaka min vanliga klokhet Jag vet inte hur du känner, men jag vill att du ska hålla om mig tills jag somnar vid midnatt Ta min hand, och skänk mig sinnesfrid Hör mitt rop, och ta mig till ditt himelrike Hitta min ökenblomma , eller vik av på en avtagsväg Men allt jag önskar är att du ska vara här Förse min kärlek med ömsesidighet Eller ignorera mina tårar när du övergivit mig
Det finns inte tid till att ge upp!
Redaktionen
2007-06-04 23:15
coolcool
niggaz want me to rhyme? $3,99!
jag älskar fan dig ibland. iallafall nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det var ju grymt. få tjejer på whoa som kan droppa flerstaviga rim, du lyckas ju strålande. så jävla skönt, innehållet är ju underbart. Alla gånger om natten som jag somnat gråtandes Ville jag hört dig viska att allt kommer ordna sig Andas med mig, hjälp mig andas i takt med Min kärlek till dig, i tankar om natten - Cok coolt. Sköna rim, underbart helt enkelt.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Lyricist
2007-06-05 18:29
rec, thnxs :) nattkrig, oho :D det värmer mitt hjärta snäckan ;) haha. Tack så mycket, detta känns underbart! SIMPO, Oh, kul att höra att du gillar :) Tack så jätte mycket, detta värmer verkligen :)
Lyricist
2007-06-06 22:36
upp :)
Riktigt nice, väldigt fin text
Blood on my dick or shit on my knife
Lyricist
2007-06-06 22:50
am, tack så jätte mkt :) det värmer
Detta va fan bra Ida :) längtar tills inspelningen (Y) peyz ;D
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
Lyricist
2007-06-06 23:02
mibpontuz, tack så mkt :) kul att höra :)
Word Mibpontuz . längyar till inspelningen !Den va bra!
0 523
riktigt skön text! djup :)
Stå inte i min väg när ja dundrar fram / Har grabbar som pushar varor som en kundvagn
Fina rim och du kör ett bra tema gillar texten . Värd att reccas ...Alla gånger om natten som jag somnat gråtandes Ville jag hört dig viska att allt kommer ordna sig Här har du beskrivit varför du somnar gråtandes och vad som skulle kunna hjälpa dig , det kallar jag fett med 2 bars Jag vill somna i din famn när du viskar "dröm sött" så besvara min kärlek eller lämna den dödsdömd Den här var ochså sådär hälig man fattar direct vad du menar KEEP IT UP , PZ & LÖV
Lyricist
2007-06-08 17:22
grabbenpåmicen, tack som fan, kul att du gillar :) blond, tack så jätte mycket :) exizt, tack så jätte mycket, kul med mycket kritik, det värmer :) tack för att ni tog er tid alla!
bra shiit !!! helt enkelt !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alla gånger om natten som jag somnat gråtandes Ville jag hört dig viska att allt kommer ordna sig tuung
Fin text! ÄLskar ordet ökenblomma ! Favoriterna : Bespar mig sorgen och skänk mej en framtid snälla håll om mig nu och släpp mig aldrig Alla gånger om natten som jag somnat gråtandes ville jag hört dig viska att allt kommer ordna sig niice!
Tüffü was here!
Lyricist
2007-06-11 08:34
kekke, tack så mkt :) taditukschu, tack så mkt :) tiffany, oh vad härligt att höra :D det gör jag också! Tack så jätte mycket, det värmer! allexxx, tack så mkt, kul att du gillar :) Kul att ni gillar alla, kul att ni tog er tid! Detta värmer!
Lyricist
2007-06-11 23:22
upp? :)
Lyricist
2007-06-12 21:10
upp?
Gillar generellt inte kärlekstjafs, men det var iaf många härliga flerstavsrim. Tummen upp!
Lyricist
2007-06-14 08:01
nekken, okey, tack så mkt :) Det tog ett tag att arbeta fram dom, eller aa rättare sagt en natt :) Kul att dom gillas :)
säger som nattkrig jag älskar fan dig ibland, nu är en av gångerna!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Lyricist
2007-06-14 08:19
seban, tack så jätte mycket, det värmer :)
Lyricist
2007-06-17 00:50
upp:)
Helt jävla underbar text, fan! Spela in snart?! Hoppas du lägger de lika skönt på micen!
Hokkar gärna på Collab!
säger som neccan, kärlek är inte mitt favorittema. Men detta har du gjort riktigt bra. :) Mkt bra rim o bra innehåll. Ser verkligen fram emot en audio på denna :) peyz
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Lyricist
2007-06-18 12:41
daviddentuffa, tack så jätte mycket :) Kul att du gillade. Ja, vi får hoppas det. Letar passande beat ännu bara. Trixan, Tack så jätte mycket, detta värmde verkligen :) tack för att ni tar er tid, fridens liljor
Lyricist
2007-06-19 14:57
upp?
Lyricist
2007-06-20 18:02
uppeliuppish ffs :D
Lyricist
2007-06-21 21:40
men men men. upp dåå :D