Klart det är fattig rapp, när hela världen har ett handikapp
Jag ska tala om för dig att det är jag som vinner striden Medans du får färdas på en resa upp mot himmelriket Jag ville ha cash, så jag auktionerade ut dina kroppsdelar Nån köpte ditt skellet för att kunna göra soppslevar
Jag sätter kepsen på sned, och stiger ut på scenen Innan nån vet ordet av, går skiten ut på tv För vad annars ska man titta på? Rappvärlden-- Har dött, bra rader hittar ingen på
Ok, det finns de som har klass, så det finns både kefft o bra Men de som skryter mest är oftast dom som sitter framför datorn och tuggar kexchoklad Nivån har sjunkit så lågt, att mästarna drar sig tillbaka Det är som om någon spillt färg över en fin tavla
Vad betyder allt det här, jo jag ska förklara det Att det är låg kvalité på det som pumpas i dina högtalare Så nu ska vi sluta snacka skit på micken börja rappa seriöst Annars får jag fortsätta påminna er om att vi ständigt sövs ner av alla jävla skittexter!!
Öhm.. Ja, u know the drill. Läs>Kritisera!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
|