Spades - för kärlekens skull
skrivet till ett beat som samplat det skrev det till min flickvän, som är på väg att dumpa mig verkar det som
alla fina promenader, mysiga stunder på rummet allt jag drömmer i drömmen var våra under i mörkret hur kunde det och lite till bara kastas bort? utan att jag fattat nåt hela min värld bara ramla bort från mig och jag föll ner i deppressionen "jag älskar dig" älskling jag längtar efter orden som kan ta mig tillbaka, förstår du inte att jag älskar dig? jag försöker ändra mig men vet inte hur jag ska hjälpa dig att förstå att jag menar vad jag säger du anar inte hur mycket du är värd, du är hela min värld dom där orden sårade, snälla kan du inte hela min själ jag vill bort, jag vill rymma bort från sanningen ställer mig längst fram igen, ska bygga om allt igen är osäker om det funkar, men jag älskar alltid dig oavsett vad som händer, och vad vi än går igenom men tyvärr förstördes hela skiten bara för mitt ego
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|