Jag lever bland
intro. jag lever bland... refr. 2x dårar som ristar, med sina naglar på lik dårar som viskar, måste nog tyvärr ta ditt liv lever i en värld där jag knappast vill leva, men gör det endå när ni alla fallit ner i er grav, kommer jag fortsätta stå
vers1. en värld med en röd himmel, en värld baserad på hat en värld med människor, en värld med galenskap jag kastar blicker över, alla rutna lik på marken drar ett djupt andetag, och njuter av stanken jag vandrar omkring, omringad av massa rutna lik omringad av känslor, som gör att jag måste ta ditt liv för att sedan ta mitt eget och lägga mig brevid allt var enklare, innan satan målade mig med sitt hat då jag lärde mig att se galenskap som något underbart då jag lärde mig att döda människor har inga namn då jag lärde mig att döda människor är mycket vackrare på insidan har du någonsin petat på döda med en pinne? och kunnat blickat tillbaks nöjd med det minnet? jag har, inget jag är stolt över, är bara så det är precis som denna värld är så avskyvärd
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|