Kul och meningslöst
Du e den som ligger och spyrblod medans jag fortfarande står rakt och spottar ord för ord Snälla kan inte du suga? vänta vänta jag har en tjuga Fan det får duga Men jag har hört att du är billig som garn Ditt äkliga provrörsbarn Ta ditt pick å pack och dra Så kommer jag återigen att må bra För solen skiner aldrig där du står Snälla låt mig tända eld på ditt hår åå snälla sluta gnälla om dina skrapsår För nästa gång jag ser dig ska jag örfila dig till singapore Och sen springa ifrån hela göteborgs poliskår Som man brukar säga lägga benen på ryggen Folk hatar dig lika mycket som myggen Men ni är rätt lika i sätet, ni lever för att suga Du är en äklig spyfluga, man borde låsa in dig i en tvättstuga Så du kan sitta där och ruttna bort Vi sitter och kollar medans dom sänder det live på eurosport och vi sitter och asgarvar när vi får läsa denna polisrapport Din mamma ångrar än idag att hon inte gjorde abort
hadde inget å göra så jag skrev bara lite :).. hoppas att nån tycker den va rolig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|