konstgjord - mitt halva jag
en text, ett brev till, ni ser namnet på slutet av första delen. skrev bara ihop nåt, väldigt personligt, tänkte inte lägga ut den här först men, det blev som det blev!
ge kritik och många kommentarer!
Hej du, nu var det tid till ett brev igen Ville bara skriva, höra om du lever än Var längesedan nu och hoppas att du mår bra Känns som att vi inte har pratat på åratal Känner mig ensam, vi kanske kan träffas Mycket har hänt, finns väldigt mycket att berätta Kommer du ihåg när vi träffades en sommar Då vi skrattade för ingenting tills vi storkna Det har varit ett år fyllt med blandade känslor Och har tänkt mycket på att vi klassas som vänner En gång var det mer, men väldigt längesen Och jag är nog den enda som aldrig slutar älska dig följer alltid dina steg, och tar emot dina fall och du vet att du är den som gör min kyla till varm Kommer alltid finnas här vid din sida Och du vet att jag alltid kommer vara kär i dig Sofia
x2 Vaknar upp och saknar dig, jag skriver dig ett brev Du är det vackraste som gjort mig hel Åren flyger iväg men du får mig att stanna kvar Hoppas att du läser det här, för du är halva jag
Ska inte klaga, livet har haft sina goda stunder Men dagar med dig har varit stora under Har varit ledig hela året, men fått sommarjobb Kan va en bra start till att komma igång Snart blir man 18 år och livet förändras Har blivit jävligt trött på att sitta hemma Men du vet hur det är, har berättat flera gånger Att leva mitt liv är som att leva på lotter Men du förstår mig, du kan få mig glad Har klippt jävligt mycket, men finns trådar kvar Har känt dig i åratal, och skrivit mig hel Du kan få livet att vända när jag ser hur du ler För när du gjort mig glad, finns inga medel Som kan hindra mig från att glömma problemen Saker förändras, men du hör från mig snart igen Saknar dig och jag blir alltid lika glad av dig
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|