AlexE - Baby
Till min baby Sophia <3 I love youDu å jag på stranden med en cola i handenman vill hitta sin kärlek och titta jag fann denden tjutredje i tredje så blev det du å jagsen den första stunden har du vart underbarfinaste tjejen av alla här i världenjag älskar dig baby du har fastnat i själenjag vet att dom orden är jävligt utslitnamen det är så jag närmast kan beskrivahur jag känner när jag får vara i din närhetinget tomt snack för det här är ju kärlekJag vill vakna upp med dej å ingen annan säga god morgon och pussa dig i pannan2 månader tillsammans och fler ska det bliHar aldrig vart så lycklig som när det blev visophia lundgren du är den finaste på jordenjag menar allt jag säger så ta mig på orden
Reff.......................................
baby tack för allt som du har gjort för migjag vågar tro på mig själv och tack vare digTiden med dig har vart den bästa i mitt livjag va lite deppig självförtroendet va skitmen nu tror jag på mig själv å vågar hålla huvet högtdet är dig jag tackar, den bästa tjej jag möttjag vet att jag ibland har svårt med beteendetdet är sjukt hur du kan hela, med bara leendetjag kan ligga brevid dig och bara vilja skrattaför du gör mig så jävla glad jag vill att du ska fattaför alltting med dig blir till det perfektaoch som jag sa förut denna kärlek är äktaHata eller älska upp till er, den här är iaf för henne
sista raderna:jag känner mig stark när jag har dig brevidoch jag mår som bäst när du finns i mitt livnär vi inte ses så ekar ditt namn i mina tankarså kom ihåg älskling det är för dig mitt hjärta bankar