Mvh - Går från våldsironi till lobotomi
Mvh är han som skriver texter utan dess like Han som njuter av livet, skjuter poliser stukad på weedet Spottar feta vokalrim, med innehåll av våld och knark Och om texter bara handlar om rim, så är du en konsonant Jag är hetare än helvetet, eller ett element/Kom ihåg det är bara dåliga brottslingar som hamnar i fängelset Så jag kan misshandla dig så du blir fulare än engelsmän Eller stampa på dig tills du har konsistens av mannagrynsgröt Firar med att hissa Kanadas flagga, fast med ett cannabislöv För ärligt, bråka inte med mig, du blir bara utmattad Och ditt pannben kommer bli inslaget som julklappar Jag tar itu med dem jag hatar som Lasermannen/Och det du sa var så intressant, att jag spelade in det på nagel-bandet Du ljuger när du kommer hem från en utekväll helt mörbultad För den enda gången du är skit-packad, är när du blir rövknullad Och hela dagen efter är du självklart bak-full Du ligger sen och gråter med ditt spräckta anus Jag är maka-lös som bögar Ey vänta, nu ska ni få höra:
Här är det jag som är den bästa Micke Den enda killen som vågar greppa micken För den enda gången han har glimten i ögat Är reflektionen från tårarna när han ligger o bölar Det hjälper ej att be mig snällt För det här är dagen då Kalle kamel.....blev en häst
Aja, kommentera gärna, och om ni vill att jag ska bli bättre, ge konstruktiv kritik. Peace.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|