CrackCrew - Martiin - Aldrig Tappa Hoppet -
Det blåser ute & mitt hår fångar vinden Jag känner kyla & vindpustar mot kinden Känns som om jag står naken mitt ute på havet Men jag är stark så jag kan vinna detta slaget Jag är ensam kvar, i denna dystra värld Det ända som fick mej glad var att, lyssna när Fåglarna kvittrar & höra barnen skrika Kyrkklockorna ringa & när pennan börja skriva Men det tog slut, blev inlåst för alltid Bara för att jag skulle visa mej manlig Kändes som jag satt stilla i en hel evighet Men vad skulle jag göra med all ledighet Banka i väggen eller stampa i backen? Tända en tändsticka, som en lampa på natten Känns som jag bara vill tyna bort & skrika högt Jag tar i & tar i, men hör bara min slitna röst Letar efter livets vändning Om jag kommer ut, då sker en given förändring Då ska jag beté mig som en storebror Att min lillebror lever, ska jag tacka moderjord Känner mig trött.. då stänger jag ögonlocken Men jag ska se till.... att aldrig tappa hoppet..
Skrivit en lagom seriös text, där jag inte tänkt på rimmen alls mycket, ta en kik & ge en konstruktiv kommentar!
Päys
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|