Lilleken - Frågan om livet
Lilleken - Frågan om livet (beat JA-productions How do I get you alone)
Refräng:How do I get you alone Vers 1: Frågan om livet har alltid funnits där // Jag menar man undrar ju varför man finns här // Vad är det livet vill säga oss nu // Man kämpar vidare tills allt tar slut // Jag vill att det ska vara du och jag // OCh det får jag kämpa med tills min sista dag // Det ända jag vill e att kunna andas // Men först måste jag ta mitt flyg och landa // Landa på gjorden där jag ska vara // Eller är jag bara här för att förstöra // Jag menar jag har ju aldrig gjort nånting rätt // Livet är en fråga som jag önskar var lätt // Men vad spelar det för roll man får ju inget svar // Jag vill inte finnas men ändå stannar jag kvar // Måste vara för er i min atmosfär // Men ändå vill jag inte finnas kvar här //
Refräng:How do I get you alone
vers 2: Livet är inte som jag har trott // Nej det är bara massa skräp och skrot // Varför älska någon när allt går förlorat // När folk försvinner och man har blivit sårad // Varför ska man behöva gråta genom allt // Varför säger man ta det som en nypa salt // Man tänker på minnena man har haft // Man förlorar energi och saknar då kraft // Livet består ju bara av massa skitsnack // Och folk som ljuger man blir så jävla lack // Bästa tiden var då man var ett litet barn // Men tiden är förbi nu måste man ha en plan // En plan för att klara alla sorger man får // En plan för att läka alla sår // Tänk då man var lycklig och hade det bra // Vill du va det igen så ge och ta //
Reafräng:How do I get you alone
Kommentera (A) ?? :)
Pz!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|