I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

CP låt hehhehe

Vår Hiphop - Lyricism

   

2007-05-25 20:12

CP låt hehhehe

Vers 1

du din slaskfitta, jag plockar din klitoris, (ditt jävla patrask)
äter den sen som tvilling nöten i din chokladask.
spottar på dig efter min sagga nått din hals,tar sen med din mamma så vi kan dansa "vals".
du är en hora med 3 spräckta hål,ibland har man bara lust att bränna er på bål. haha
detta går ut till alla  tjocka luder, ni är lika breda, som svergies latituder.
frågan är nästan hur länge man måste vada, du borde ha en underlivsskada, för att hitta din
fitta krävs det att man kan snitta?. (cutta upp den totalt förfan)
britta, fitta, du har en hivsmitta.ähh fan det kan kvitta.
ha ha hora dags för analt, du vet fitta det kommer bli fenomenalt.
Att döda cp barn är det illegalt?.
har du hört talas om blöjer till rövspräckta horer än,jo jag är lika rak som linjemän.
jajamän du är det dags för Magnatic att snacka mer skit, kom hit så jag kan slicka din salta bit.


ref(kanske)
jag vinglar bort, mitt liv känns så kort,förstått,vandrande bort mot horisonten,
ser upp mot den bedårande solen, jag kolar vippen, ifall jag tar sippen, kör ner chipsen i dippen, och tänder ett ljus,
ååhhh äntligen dags att bränna jehovas hus.


Vers 2

jag e killen som gillar pill i dillen,man kan tro att vi inte är normala,
men vi är lite smått banala. knulla små tjer som är under sju, ja du vet hon den där, lucy lu.
jag gillar att ha rakbladssex i film interyju,och testa den på min granne som är 97.
hiedi gunn gustafsson glider in med stil,hon onanerar med hjälp av vibratorn på sin mobil.
jag kollar på min klocka tickili tack nu är det nog dags att röka lite fultjack.HA HA håll käften ditt pack.
nu sitter vi här och chillar med en spliff i käften och ett flak i ryggan, åhh det är så härligt nu i sommaren på växjö bryggan,
vf tror alla att pedofiler är skygga, det är ju vi som håller era barn trygga, vi kör med vår snygga barnsittar skådespel,
föräldrar säger att jag är ett bra kap, men iochförsig vet dom inte att jag tar deras barn där bak,
fint fint det kommer bli en höjdar kväll, jag dricker shots lika snabbt som en pistol smäll, fäll den lilla tjejen så hon landar på din kuk,
spräck hennes fitta tills kuken når hennes buk,folk kalllar mig sjuk för att jag gillar sex,
men är det nån jävel som yttrar sig om dom där efterblivna bävrarna för dom gillar kex.tttstsss hhadha


ref(kanske)
jag vinglar bort, mitt liv känns så kort,förstått,vandrande bort mot horisonten,ser upp mot den bedårande solen, jag kolar vippen, ifall jag tar sippen, kör ner chipsen i dippen, och tänder ett ljus, ååhhh äntligen dags att bränna jehovas hus.


vers 3
jag är en marionett docka i ett spel om ett skjut, jag fungerar som krut, tänder du på mig, så smäller jag, det rinner ner för ansiktet, jag tackar och drar.
på tal om krut, aumunition som snook gjorde, den borde fan byta namn till titanic, för låten varade lika länge som båten höll, titanic snälla byt namn till båten som föll.alla fans föll ner på marken i hånskratt, det är fan  roligare än att leka tafatt. man låg rullandes på marken illröda av tårar, snook blev sönderslagna och

My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life.