o-two-tankar om livet
skrev en liten snabblåt på 20min....hoppas den gillas
Ref jag öppnar mina ögon men stänger dom snabbt. för jag och döden älskar att leka tafatt. vi är inga vänner men vi leker endån. för när jga tänker på döden läks mina sår
jag stänger mina ögon och ber till vår gud. snälla ta mig härifrån när är det min tur. för djävulens snara dras åt runt min krage. jag är ingen person jag är sorgens fader. tänk om allt bara kunde bli som förr i tiden. när ingen snackade skit å man sket i skiten. men nu står man här med vänner som knarkar. jag vill komma ut men det är ju ingen som fattar. hur det käns att se bästa vännen men en spruta. som åker in i armen, snälla snälla sluta jag föddes nitton nitti den tjugofjärde oktober. sexton bast men jag vill redan ner i jorden. men jag pallar inte lämna alla som jag älskar men. om mitt liv tarslut så skyddas ni från himmelen. eller så blir det så att jag bara flyttar från staden. förmodligen för ett tag men jag kommer ju tillbaks igen för nångång kommer väll livet bli bra. så jag kommer nog kämpa år som dag och big love till bröderna emil tim och rikke. man lova mig att aldrig släppa micken. för när du håller i micken å alla skriker dubbelk. så kolla bredvid dig för det är där jag komer stå.
Ref ¤2 jag öppnar mina ögon men stänger dom snabbt. för jag och döden älskar att leka tafatt. vi är inga vänner men vi leker endån. för när jga tänker på döden läks mina sår
jag sätter hundra spänn på att du aldrig kommer svara. men gör du det endån ska jag ha pengarna tillbaka.
|