CrackCrew - PartyParty! Topic - Full, som oöppnad öl!Jag kommer till festen,klockan är halv tolvKom får ni se hur man fyller ett dansgolvBrudar skakar röv trots att dom inte fattar låtenSnart får ja använda mitt pack kondomerNågon bjuder på champagne,är du störd din jävel?Jag dricker inte sånt,ge mig öl&jägerDricker upp mitt shit och sen minglar bland folkKlockan går mot 3 och nu vinglar jag bortAlla pengar är slut,dom som hämtades utVaknar upp dagen efter "vem fan är du"?mARTIIN - Stenfull, som en påse med fylld med stenJag & Topic, vi rappar till musikenVi klunkar sprit & det fattar snart publikenFör alla sitter & kollar beundrande på festkungenJag är alltid mest full men, alltid fest här på västkusten!Med Topic vid min sida, så är vi oslagbaraVi klunkar sprit ungefär som när ni käkar morotskakaNär vi är med på fester, så blir det full kalabalik!När folk ser oss, kan man tro att dom går på amfetaminDom blir helt galna, för vi är 2 galna festprissarVi kommer alltid in, fast vi inte är med på gästlistanFuck this, nu drar vi MattiasFÖRRESTEN!?! vad hände igår, jag kan knappt minnasYeah, lägg nån schysst commen nu folket! ;)
O ni som checkat allt,kolla rätt ofta för de kommer droppas en del :)