"Game set than play" - gimme comments
Lekte lite med en text - lite sugen att testa - min absolut... vill bara veta om det är lika bra att slänga in handuken innan den är klar och hålla mig till beatsen eller om det finns nått där... :o) Såga - gör vad ni vill - bara ni säger nått!
Vers
Du tror du vet kärlek - kom hit och förklara ska det vara lätt - eller kännas tomt bara Att förstå dig honey är allt jag vill göra men föredrar du honom - visst - låt inte mig störa Och jag som lovordat dig och du sagt jag var vacker osså träder det fram - vad som gömts bakom spackel oförmågan å landa vid marken - att plocka dig ner snälla titta på dig själv - en jävla clown som ler
ref.
Jag trodde du var min själsfrände - min homie min sanna Hetare än solen - alla rätt - the one va Alla sagor tar slut - de har en ände. kan någon berätta - vad var det som hände? Vers
Hur fan kan du välja honom när jag vigt mitt åt dig tar det så enkelt - game set then play det vi hade trodde jag var helt oförklarligt Det är gameover nu! - det börjar bli farligt Vill inte dissa - vill vara snällast i världen men hon e så fucked up - ja dummast - jag svär mäen Så när man närmar sig slutet - och jag inser detta är hon bara din - glöm min vendetta
ref. Jag trodde du var min själsfrände - min homie - min sanna Hetare än solen - alla rätt - the one va Alla sagor har en ände - du lika så. men din är historia - inget att titta på!
- "breaka... är de när man är ute och slåss med polisen? du är väl inte ute och slåss eller...." /momma
|