Din Vän
ej färdig text, ska finslipas etc, ge gärna kritik! piz!
vers1 det finns inga vänner, alla är bara falska Det vackraste här, är blodet som kommer från avskurna halsar jag dansar, till rytmen av mina vänners sista hjärtslag onnanerar och sprutar in när dom ska ta, sitt sista andetag vi ses igen den dag, jag gräver upp dig ur din grav och dyker sedan upp med dig, på din mors födelsedag men titta! din son är tillbaks, bara lite extra stel bebodd av likmaskar, och luktar lite mer min present till din mor blir din far styckad i en koffert med ett vykort där det står "här är din man som pussel" vi avslutar sen hennes födelsedag, med en trevlig massak börjar då med att trycka av revolvern, uppkörd i hennes bak *BANG*
vers2 folk vill påstå att jag är galen, jag vill påstå dem fel bara för att jag inte känner mig hel föräns mitt ex blivit till brinnande ved som vi kan dansa runt, och sjunga små groderna är så lustiga att se.. misshandlade och blodiga jag blir fan inte nöjd, föräns jag fått påven som knulldocka men viktigast av allt, fått runkat färdigt i din socka (ahhh)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|