Leonelli - Skruvad kärlek
Lekte lite med en text - lite sugen att testa - min absolut första så överseende med det... vill bara veta om det är lika bra att slänga in handuken innan den är klar och hålla mig till beatsen eller om det finns nått där... :o)
ref. Jag trodde du var min själsfrände - min homie - min sanna Hetare än solen - alla rätt - the one va Alla sagor tar slut - de har en ände. kan någon berätta - vad var det som hände? Vers
Du tror du vet kärlek - kom hit och förklara ska det vara lätt - eller kännas tomt bara Att förstå dig honey är allt jag vill göra men föredrar du honom - visst - låt inte mig störa Och jag som lovordat dig och du sagt jag var vacker osså träder det fram - vad som gömts bakom spackel oförmågan å landa vid marken - att plocka dig ner snälla titta på dig själv - en jävla clown som ler
ref.
Jag trodde du var min själsfrände - min homie min sanna Hetare än solen - alla rätt - the one va Alla sagor tar slut - de har en ände. kan någon berätta - vad var det som hände? Vers
Hur fan kan du välja honom när jag vigt mitt åt dig tar det så enkelt - game set then play det vi hade trodde jag var helt oförklarligt Det är gameover nu! - det börjar bli farligt Vill inte dissa - vill vara snällast i världen men hon e så fucked up - ja dummast - jag svär mäen Så när man närmar sig slutet - och jag inser detta är hon bara din - glöm min vendetta
- "breaka... är de när man är ute och slåss med polisen? du är väl inte ute och slåss eller...." /momma
|