Neobica - Vägarna är många
Just nu tänker jag på folk som somnat och har Ett sinne som framförallt bottnar i hat Det finns så mycket, över, under och överallt Till den gräns då vägen till själ och hjärta har ödelagts För att få tillbaka välviljan skulle jag offra min högerarm Om det så vore bara för en kvart
Livet är tufft, kanske inte för mig men det känns stort Ärligt talat skäms jag nästan för att jag var pågränsen till självmord För ärligt nu, vilken är jag att gnälla över mitt liv När vissa dör som flugor och jag förväntas bli över nitti Allting känns mer eller mindre Kanske rätt fel men en timme Senare sitter man där och letar upp minnen Och försöker hitta tillbaks till tiden då man lekte och ville leva Mer än allt annat.. Och då man ser vart man hamnat blir man sne och förbannad Från att ligga i sängen utan sömn för man var livrädd För att inte vakna upp nästa dag och skiljas från jordens rike Till att så fort man ser en kniv tänka, jag skulle slippa allt skit Om jag skulle finna nåt ställe på kroppen jag vågar sticka den i
Jag måste hitta rätt, men vägarna är många En bra början vore om jag lärde mig att hoppas
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|