ingen rubrik ( diss)
jag vet inte hur jag ska börja med det hela kommer om en timma ska bara onanera din mammas mus/ hennes fitta är bullig och stor som ett litet hus/ när hon blir våt så blir det en flodvåg katastof/ tappa bort mig i hennes öppning som är ful som ett elskåp/ sitter nu och dissen drar igång din röst den låter som fucking allsång/ du börja snacka skit om hur du knulla med två tjejer på samma gång i en bastu för där hände det grejjer/ men din historia är inte sann du ljuger så illa att man inte kan kalla dig för man/ 89a men beter dig som en från 1995 ser man på kuken som inte ens kan kallas lemm helt sönder dissad så nu går du hem/ din mamma ville ta den i munnen men jag gillar inte kvinnor som biter en i pungen/ Fula fitta har du gråtit klart nu försök inte dissa för du är så ful och det blir kul/ att dissa en som är smart som ett bilhjul/ eller kass som en ful brud i sängen eller varför inte på ängen/ du fattar nog poängen när jag vänder uppochner på din mamma i sängen/
inte för va elak men du är jävligt ful skrev denna diss när din morsa satt på min kuk/ om jag får ett svar så säger jag käfften för vilken normal människa har på sig kepsen/ så som du har den helt fucking rak alldeles för mkt bonne för min smak/
t 2 the ysse och ysse 2 the t sitter med bånge och röker min weed/ allting går runt jag ser rosa elefanter brandsläckare och stora chimpanser/ jag ska slänga upp låten på whoa här är nästa eminem fyfan va jag är cool/ jag kan inte knulla en brud ända in till roten för när kuken är slak så släpar toppen mot foten/ å jag får använda smink men det får inte du men det enda smink jag har är det som är på min kuk/ din flickvän som inte ens existerar tar min balle rakt i munnen och lämnar kyssar på pungen/ för det är jag som är kungen skalar bananer och ger dom till ungen kysser kvinnors händer och knullar dom i skogsdungen/ du lever som leverpastej i en liten burk den enda fitta du får sitter på en turk/ som har herpes gonnoré och ett spräckt anal du tog fel och knulla turkens far/ ditt äckel vill du ha trekant vi har fixat en åt dig/ din kuk din hand och din säng/ trevligt med en dator för 14 papp simon kan du fixa brud åt mig så står det på en lapp/ 200 spänn för att bävern ska fixa brud men du är fukkad mannen så det blir inte lätt/ att fixa en tjej till en som ser ut som en ful fjärt/ joo kanske en efterbliven biljardkö slickare 1000 spänn på att åse med bullfitta och bröst me G-kupa/ vill sitta på din kuk och höra dig tjuta/ som ett litet barn som testar cykeltutan/ jag kastar stenar genom bussrutan och den spräcks som ditt anal/ du är inte oskuld om man räknar med din far/
inte för va elak men du är jävligt ful skrev denna diss när din morsa satt på min kuk/ om jag får ett svar så säger jag käfften för vilken normal människa har på sig kepsen/ så som du har den helt fucking rak
jag kastar stenar genom bussrutan och den spräcks som ditt anal/ du är inte oskuld om man räknar med din far/
|