tysse - säg vad ni tycker
jag vet inte hur jag ska börja med det hela kommer om en timma ska bara onanera din mammas mus/ hennes fitta är bullig och stor som ett litet hus/ när hon blir våt så blir det en flodvåg/ tappa bort mig i hennes öppning som är ful som ett elskåp/ sitter nu och beefen drar igång din låt den låter som fucking allsång/ du börja snacka skit om hur du knulla med två tjejer på samma gång i en bastu för där hände det grejjer/ men din historia är inte sann du ljuger så illa att man inte kan kalla dig för man/ 89a men beter dig som en från 1995 ser man på kuken som inte ens kan kallas lemm helt sönder dissad så nu går du hem/ din mamma ville ta den i munnen men jag gillar inte kvinnor som biter en i pungen/ Fula fitta har du gråtit klart nu försök inte dissa för du är så ful och det blir kul/ att dissa en som är smart som ett bilhjul/ eller kass som en ful brud i sängen eller varför inte på ängen/ du fattar nog poängen när jag vänder uppochner på din mamma i sängen/
jag kastar stenar genom bussrutan och den spräcks som ditt anal/ du är inte oskuld om man räknar med din far/
|