Hämnden
vers1. kompis, blev du som mig, mobbad i plugget? stryk, taskiga ord, för att sedan bli doppad i muggen jag vet hur det är, har själv stått på den rutan man skriker sluta, enda lösningen blir att kuta långt bort som fan, och aldrig komma tillbaks ingen kommer hjälpa mig endå, så svag ännu idag, kan jag känna hat, mot alla mobbar svin önskar jag kunde gå bak i tid, och radera deras liv komma in till en normal skoldag, med samurajsvärd se mobbarna och veta, att deras liv slutar här som vanligt skulle de började dissa mig för den jag är jag drar då mitt svärd, och klyver deras skallar isär deras blod, målar skolgården, åååh vad vackert åhh vad skönt det är att äntligen ha makten åh deras hjärnor är så fina när de rinner ut på marken insmetade med blod, delade på mitten delade på mitten... som en...... fitta.. (dragkedja dras ner) Ahhh Ahhh AHhh Ahhh ahh Ahhh AAAAHHHHH vers2. men vad i.. jag fantiserade bara om att få gå tillbaks sen öppnade jag ögonen och har precis avrättat klart avrättat de, som bara såg fel, i varje steg jag tog dom som bara skulle stå och flina om jag dog ah det känns bra, men jag har bara värmt upp som en nyfödd kanin, har jag bara tagit mina första skutt drar ett andetag, slickar av blodet från svärdsbladet går vidare och gör om skolan till en del av röda havet börjar med min lärarinna som jag hade under sexan dagens läxa, våldtagen av mig, 10 gånger borde räcka efter det dränks hon av min sperma tills hon däckar härnäst, är det rektorn som står på min lista till alla anhöriga: ni kan lika gärna nu, köpa kista sparkar upp hennes dörr till hennes kontor där sitter hon som vanligt, och käkar sitt snor jag drar då fram en bomb, som jag gömt i mina skor skriker: GOTT NYTT ÅR! och med ett BOOOM Så färgas hela skolan av kroppsdelar och blod
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|