Insomnia
Från den stunden jag släckte och kröp ner under mitt täcke Låg jag och grubbla i sängen medan jag blunda och tänkte på allt som kunde vatt bättre - jag har undrat för länge hur mitt liv hade sett ut om jag inte börjat puffa på slängen Om jag inte pundat på bänken och passat runt den till vänster Om jag inte hade sprungit från bängen eller suttit i häktet Om jag pluggat istället för att sitta och flumma med vänner och mina pengar inte bara gått åt till zutten jag bränner Tar upp luren från nattduksbordet, har undrat så länge Varför hon försvann med vindens pust i December Kanske borde slå en pling.. men raderar nummret istället, för En förfrågan hade vatt bra men ett nej skulle vatt sämre Jag svalde två Stesolid tidigare.. trodde det räckte Men det blev ännu en natt man skulle ha bunkrat med benzo Rummet tänds och jag stiger upp, börjar kluddra i häftet För demonerna försvinner när arket möter udden av bläcket
... Flumpoesi Pt. 2
Nålen når vinylen, vi spelar lite soul, jazz och funk medan cocktail holken med hasch och skunk passas runt Sitter och snackar strunt och jag borde kanske tatt det lugnt Men det är svårt att motstå aroman från brassets lukt Isaac Hayes satte punkt och beskrev exakt hur jag kännde "I Can't Go To Sleep", snacka om passande ämne.. Sitter vaken om natten, tänker på allt som tynger ens liv och att man borde ta tag i det för man blir inte yngre precis Så jag rappar om hur mycket galle jag röker och deprission Intetsägande? Gör det ändå bättre än dig när jag sätter ton Du kan ju komma med din dyra märkeskläder och fina jeans När jag är nittital som en grå Champion tröja och Fila sneaks Har börjat knega men tiderna är inte nåt jag lägger på minnet Vill bara bort från babylon så jag går inte i väggen med vilje
...
Genom hjärnspöken i huvudet formas monstern, sen Har jag inte sovit på dagar som om jag snortat blomster
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|