Emcehoe, Eleven, Fittpopchild - Med Kokain kroknar vi "punk"
Är ni groupies och vill spela tuffa Ni har aldrig rökt men är redan dumma Vita men spelar tunga negerungar Sitter och låtsasröker över interneeet Backar ur om ni skulle komma över riktigt e Röker spliffar? försöker rimma Men dödas innan ni lyckas övervinna Erat behov av att ses om coola Ni är inte svarta för ni ser era kukar som medelstora
Eleven Jag trodde lyricism handlade om att skriva vettiga texter Skämtsamma verser eller att träffa på vänner Sätta sig länge över msn eller skype och rimma tillsammans Inte att snacka eller skryta om att man sniffat och knarkat Fast man inte ens haschat...
Emcehoe Jag skiter om ni knarkar och sätter på tjejer Det spelar ingen roll för er hemstad är inte gettot i sverige Men ärligt talat visst är droger härliga Tills du möter gud i parken och han säger "du sover här idag"
Fitt Jag vet grabbar, ni skriver att ni är höga som vanlig Ni är så mogna, "höhö mamma imorrn ska vi röka på dagis" Om man röker på gör man så, för att det är skönt Inte för att lägga upp en text och förstöra whoa
Emcehoe Ni kan andas in ert cannabis och knapra tabletter Snälla gör det oftare än kändisar rasar i pressen Så kanske ni dör, men säg för jag undrar ju bara Hur länge sen var det du operarade in din mun i din data
Fitt Ska man skriva en text om droger borde den vara rolig Eller kritisk, kanske säga något, åtminstonde vara trolig Se, jag sänker kraven mening för mening Om du ska skriva om e så pröva innan du mesiga fegis
Eleven Jag klonar mig själv flertalet gånger och tänker på texten Ni lade upp, och ni blir dom första att bli sparkade av 7-11 Var bara tvungen att dra med den raden fast den var kass Men åtminstonde så är jag bättre än er när ni snackar om knark
Emcehoe Ni skriver att ni tänder på och kallar er pundare Fast ni knappt sätt en drog, man kanske blir dummare Men jag är rädd att ni föddes så plus en vilja att passa in Därav allt skitsnack om spliffar och cannavis
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|