Neobica - Två korta texter...
Sår i den
Livet splittrar gärna Allt från gamla vänner till tvillingsjälar Hjärtan brister, hoppet tappas och viljan vägrar Att infinna sig, när all världens hat har inringat dig Och du känner dig utsatt, med tanke på tiden du tillbringar själv Instängd, fylls ditt hjärta med hat, och kärlek förträngs Hur kan sådant ske, är världen så hemsk? För att bli innesluten i onda cirklar är inte svårt Där hatet förpestar själen och äter dig inifrån
Så det är inte konstigt om du har sår i den?
Hjälp eller?
Jag önskar bara att jag kunde sova Istället för att tänka på folk som dricker sprit för att kunna sova Fattar inte vad är felet, hur kan vi vara så kalla När vi ligger i sängen både nakna och varma Hur har vi mage att klaga på andra Som knappt har något i magen alls för dom tar vad folk tappar Och här i sverige håller folk hårt på sina egendomar Jag kan inte hjälpa det men när jag ser på er ser jag ondska Oj, folk särskriver och håller gaffeln fel, fan ni borde tänka till För det verkar så jävla mycket enklare att gnälla än att hjälpa till
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|