Andas in ditt Cannabs - Mvh, teN och Hiphopkid (Crunk, helt låt)
Är ni stoners och vill spela riktigt farliga Vi välkommnar er till vårt egna Kristiania Vi röker en fet för det löser problem Behöver shi rep har redan döden på G Är ni stoners och vill spela riktigt farliga Vi välkommnar er till vårt egna Kristiania Vi festar vilt, tänder weed, sväljer sprit och meskalin ketamin, efedrin och lexavin..sen däckar vi
Cigaretten sitter rätt i käften, efterfesten Slutar med en jätte i käften med marijuana, vi röker alltid, mannen vi blir aldrig klara luta er tillbaka, känn musiken, blaza till det teN och gänget, smäll på käften, vet att du kan känna skiten
Meckar tills de räcker med LM-ciggaretter och tänder weedet efter Känner mig bättre och släpper mina gränser på Xtc-tabletter Du står där helt pank och med tårar i ögonen Du ville köpa koks av oss, men fick en påse strösocker
Har fem gram svart afghan i fickan, Så jag ska njuta av det som om det va det sista. Har vi rizzla? Japp, bara langa eran fram, Smula sönder, rulla ihop och andas flera gram.
Nu har ni hört oss, ingen jävla bögrock, äter er som ölkorv, trycker snart på nödstopp Innestängda pundare som aldrig sett nåt rödare än ögon Ramlar ner i nästa soffsits- softish, tänder bong, vi Lever efter mottot haschet är din bästa kompis
Rulla upp haschet, visst luktar det kaffe, jag mumsar på munchies Vi flummar på knarket, är sunda som cancer och dumma i skallen Jag och jag har humor, som om jag vore två Och jag pratar med mig själv, som om jag vore två
Ok det är dags för rapp, fixa brass o tjack, men du har inget att säga som om du satt i schack Så var beredd på att få dissar, långa som vårt rizzla, Men framförallt hårda, för vi är inga småfiskar.
Tre gram på tre pers, men grabben det är alltid nått Tro det eller ej, men min skunk luktar faktist gott Vi packer den hårt, världens hårdaste spliff Ut och rök för nu är sommarn vår som april
Jag är apelsinmannen, men ska bli avgiftad som skilda Ingen myt, men skala mig inte för jag vill bara finnas Vi gillar att döda bratz, öla bärs och röka knatch Och varför heter det Småland, vi är för fan höga här
Det här är alltså en audiolåt, men jag tyckte att det lika väl kunde visas i detta forum. Kommentera gärna, och säg vad ni tycker är soft, och inte. Ge konstruktiv kritik, och framförallt, säg om flytet/rimschema blir bra i audio.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|