Fokusera på dig själv
Hatet inom mig de växer men jag gör allt för att dämpa de me mina texter Kämpar och kämpar men det är fan inte lätt Folk frågar va har du för kort? jag har klätt Jag skriker i ilska åå dom säger omelätt Och hänger upp kortet på väggen Som en antik tavla, dags att börja avla fram en ny ras, helt fel fri För det är la de ni vill Men för i helvet stå still Jag vet va du ska säga jag kan det utan till Har du inte lärt dig hyfs hemma Du får mitt hat att översvämma nu är det min tur att bestämma Men det är fan inte lätt när din vecko päng som liten var en 5a Du är bara avundsjuk på alla runt om kring dig de märks när du lackar på en sån liten skitgrejj
reffx2: Fokusera på dig själv skit i alla andra Med dessa tips du fått kan du forsätta vandra Och lycka till på färden Det är dags att slänga svärden
Vi går mot en ny tid sagta men säkert Som dom gammla brukar säga Men folk undrar hur fan vi ska gå till väga Vi får ta det dag för dag Försöka förutse nästa drag Människor är avundsjuka Tänk på dom som är dödssjuka och va stolt för att inte du är i samma sits men du klagar för att du inte släpper hits Va istället stolt och försök att leva ditt liv Njut och ta små kliv För livet det går fort, Ångra inget som du gjort Det är det som har gjort dig till den person som du är idag För man lär av sina misstag
reffx2 Fokusera på dig själv skit i alla andra Med dessa tips du fått kan du forsätta vandra Och lycka till på färden Det är dags att slänga svärden