Kearl & Fader - Vi knockar Simpsons (Session som fan) En msn-baserad diss mot samhällets gula fiende, den tog c:a fem minuter att skriva, och bara så ni vet, vi är fullt seriösa.Faders delTänk dig att leva livet som nu, fast med vissa undantagfyra fingrar, gul hy och munk- istället för bullkalasJa nu undrar jag, om det funkar braatt jobba med kärnkraft utan minsta vetskap, är det sunda tag?en stad med gula invånare, men som inte ligger i Kinatre barn, en smart, en dum och en som bara sitter och grinar.med en napp i munnen, eller kanske ibland en skinnstångvilka praar jag om? Jo den störda familjen Simpson!Homers byxor sitter lika tight som ett pannband //Marge är lika vacker som Rysslands ena sandstrand //de är på vår tv, hos dem är Itchy & Scratchybart har skejtat hela livet men kan ändå inte en backflipInte Faders delVarje dag går denna dåliga tv-serie //Tro mig det är roligare att ha diarré //Lille bart han är så liten och underbar // Ställ upp hela simpson Family, och låt mig knocka dem alla på en rad //Lisa, hon håller kvalliten på topp // Maggie, hon är så liten så jag använder henne som flip flopp //Jag ska inte gå in på detaljer, men marge är en riktig slampa //Jag dödar Homer, och om någon frågar säger jag att han ramla//Peyys...