amerikanska homohån eller skolskämtet om din kuk - keio / theodor
det blir en kapplöpning, som jänkarna mot moderlandet ut i rymden / på hemvägen såg de din hjärna och skrek, den krymper den krymper! / amerikatt vann, satte sig i världsherraväldesposition, som jag / nu ska lära dig nåt med din tinning mot min pistol / vi bowlar för Columbine, men ditt skolmord blir annorlunda / dina armar var redan blodsrunna, du sköt dig själv för och va annorlunda / jävla emo-äckel, sa din lärare på ditt utvecklingssamtal / för rektorn hälsade att 9orna går ut - men du blir kvar / (i USA?) jo, fast framför din dator med cyberfitta och en banan i handen / för du läste fel, tupac hade en bandana fastknuten på skallen / folk brukar ha tummen mitt i handen du har kuken mitt i pallet / det finns en anledning att de andra, drog matsals-skämtet pitt-i-panna / eller imitationer av hur persbrandt hade en pickadoll-i-brallan / kändisen som typ haft sex med alla - men du har ju verkligen sex med ALLA / vidriga halv4-ragg, noll köns-diskriminering, fanns bara kvar en grabb / stopp och halt - det här är inget homo-hån / det är ett tappert försök att få dig att förstå / att om bögar får ett minuspoäng så lär ju du ha minst 22 / så gå hem och gråt och gråt - och GRÅT /
hade tråkigt, så jag slängde ihop en (för mig) helt annorlunda text.
http://www.kortfilmsfestival.se
|