Såkel & Suspect - en senapsklick på din spegelbild
Suspect:Ja du vet vem jag är, oldschool som kassettband& att knulla din brud känns som att knulla en tablettaskDu borde sluta att rappa & satsa på balettdansSuspect är snubben som pissar i din kaffekopp& sånna keffa jävlar som du hör hemma i min papperskorgInte en enda jävel fattar vad fan du rappar omDen enda kompis du har är din egen spegelbildJa hoppar på ditt huve tills du ser ut som en senapsklick& att runka av dig? Det är ansträgning för ingentingSå jag springer in, & hugger av din pillevittOm jag skulle stå på scen är det årets evenemangFör alla vet att Suspect, han lägger det tight
Såkel:för jag droppar in, och namnet är angivetsåkel är framtiden för den svenska rapskitensamtidigt, jag meckar upp haschbitenlevererar vecka efter vecka typ som glassbilenshiet grabbar, jag är den där fattiga rappernsom lever i en soptunna tillsammans med crackersjag har inte råd att betala bredbandsbolagetjag har inte tåd att betala tv-kanaleraww shit, grabbar vi klassas som proffssåkel, och jag kallar din mamma för rolfdu vill inte tjafsa, grabbar ni skallasingen kan matchas, med pappa, så byebye