vi är tjocka och glada, som bert karlsson på cirkus
phett kul ämne att skriva om, ta det inte allt för seriöst och lämna gärna roliga kommentarer! var konstruktiv.
Välkommen, du har hittat till min matvärld här finns allting, från skaldjur till snabbkäk och jag älskar livet, men jag älskar mat mer proppmätt är stilen, du kan kalla mig knasig för jag älskar allt jag ser, och allt jag ser kan man äta det här är bättre än jorden, för här behöver ingen kräva behöver aldrig kräkas, vi behåller maten i magen och alla smala blondiner kallar vi för barbarer det här är tjockisland, vi är tjocka och glada typ som norrland, förutom alla korta och smala *skratt* förlåt, det var nåt jag inte kunde hålla tillbaka men vi är glada och våran hobby är att trumma på magar visst platsar vi på tjockholmen, men ingen vill dit då dom ger oss en diet och uppmanar oss att gå ner i vikt tar ifrån oss god mat och kallar den dålig du är ung, du är snygg, du är smal, du är tråkig! Ref. för det här är livet, tjock och glad och vi tappar aldrig aptiten, gör som jag vi kan äta oss mätta, vi äter oss glada så kasta din lätta, vi hatar alla smala Om jag fick bestämma skulle ingen i världen va smal för att väga under 160 kg är ju inte normalt mitt första ord var en rap det här är inte att rappa, jag rapar fram varenda rad jag ska starta en ny trend, tjock kan vara snyggt kommer ifrån mig, men i alla fall något nytt magmuskler är inte inne längre, jag har hängpattar kom och känn på min rumpa, vi kan vara ensamma snart vänder världen, alla smala vill bli tjocka då slipper du i alla fall spara dig till sommarn världen blir ett paradis, usa – ett i mängden och alla människor blir olika efterrätter visst känns det bättre? jag är en ängel och att köpa ny säng blir mer inne än att kolla på vänner vi ser på tv hela dagar och *wosh* tiden går fort nu kan man verkligen kalla världen för stor
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|