Heshows - Min Livsglöd
hookat en text till min flickvän! Skulle behöva lite kritik! payz!
Vrs:1 oavsätt vad som händer du kommer alltid finnas kvar- du kommer ha en platts i hjärtat tills ja ligger i min grav- för efter varje dag som går, så betyder du bara mer- jag älskar att se dig skratta, och jag älskar att se dig le- vad skulle jag göra utan dig, min älskling och min livsglöd- vill skrika vad ja tycker om dig, vill få min röst hörd- i ett halv år nu, så har det bara varit bra- min fina prinsinna,du är min älskling och min sötsak- nilla juvas, hoppas det kommer förbli vi två- du är min sötnos, den finaste som man kan få- min bästa min vänn, den som ja vill dela mitt liv mä- jag älskar dig bejbi,oh ye, ja hoppas att vet dä- för alla dagar som vi bara hängt med varandra- för du betyder så mycket kan aldrig tänka på nån annan-(ändej) du är min livsglöd, min strålande sol- du är min stjärna på himmlen,du är min ängel på vår jord-
rffrng: oavsätt va som händer,du är min ängel från himmlen- och det är bara med dig som ja vill dela mina minnen- för efter reng så kommer solsken, men min sol är du- du min livsglöd,mitt hopp och min kärleks gud-
www.myspace.com/heshowsmusic
"En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
|