Zanko-Marielle<33
marielle du betyder det mesta// du har en plats i mitt hjärta// du ska veta en sån otrolig smärta av skärlek// jag låvar dej jag kommer alltid att finnas där för dej// du e den mitt hjärta bankar för// och mina tankar dom e bara till dej / Dina blåa ögon ditt blonda hår och dit fina leende// och dit utsende det helt e underbart// allt hos dej är allt man kan önska/ allt som jag har gjort och saker som jag ångrat// minnen finns, men allt förändrades när du blev min// en evig frid och ett hjärta som blivit träffat av en pil// en pil full av kärlek, Du e den mitt hjärta har sökt // du har underlättat alla mina tankar// om livet stora fråga // jag måste våga // du gör mej varm ,inom hela kroppen// bloodet rusar som maraton// jag och du i en vacker luftbalong// Dina blåa ögon ditt blonda hår och dit fina leende// och dit utsende det helt e underbart// allt hos dej är allt man kan önska// du har det vakraste namnet på jorden // jag kan inte förklara min skärlek till dej med orden// du helt undebar ,den bästa man kan önska// jag saknar dej mer och mer för varje dag // jag e aldrig svag ,för jag har dej i mitt hjärta // och i mina tankar..// och hjärtat det banakar så hårt // det e alldrig svårt med dej / Dina blåa ögon ditt blonda hår och dit fina leende// och dit utsende det helt e underbart// allt hos dej är allt man kan önska// Ref: Dina blåa ögon ditt blonda hår och dit fina leende// och dit utsende det helt e underbart// allt hos dej är allt man kan önska/
har inte fin slipat ellr kollat stav fel vill ha kretik,,
PEACE!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|