Lite för långa rader kanske
Jag vill inte höra din klagosång/ Ta inte ut din illska på mig bara för din plastfarsa var farligt kåt genom dina barndomsår Och nu är du gangster, men om du tror att du har det svårt vänta tills jag låst fast din hals till en lyktstolpe med ett Abuslås Sen ska nyckeln sväljas, yeah på min fritid kan mycket hända Jag fördriver tiden med att stoppa pinnar i folks cykelfälgar I mitt liv finns inga nyktra kvällar, bara holk och weed Lite koks och sprit på det och varför inte en box med vin? Blosset sprids genom filtret och åker ner i mina svarta lungor som uppstått från allt för många av mina knarkarrundor Ska vi snacka dunder så borde du smaka på skunken vi blazar Bara passa runt den och bli mer spejsad än Thomas Di Leva Hatar media, på nyheterna klassas jag som en samhällsfara bara för jag kastade stolar på Snook under Grammisgalan Jag äter sjötunga och får rökhosta från ett gäng Kubaner Medan du blir rövknullad på en bögklubb av ett gäng kubaner Och nej, jag vill inte läsa din blogg om ditt lilla småkryps liv Du kan räkna med våld bara för att dina förfrågor sprids Sitter i parken i en VÅGA-tröja och bolmar nån gubbe weed på en bänk med pensionärerna medan jag matar ankorna.......
... med tuggummi.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|