Neobica - Vad gör jag för fel?
Ingen läser mitt shit, fast jag visar klass som skolkataloger Droppar coments till dom du hänger med, hänger dina polare åt dig Jag släpper snart aldrig texter, men gör jag det är dom alltid bättre En minst allt plus hälften, nej men bättre än shanes alla verser Och han fick typ 80 kommentarer på varje jävla rad Tror fan också jag ska börja skriva kassa jävla bars Eller kan man ju fan börja dissa folk, rimma som Nån jävla kammel wannabe, för jag kan inte bara kicka soft Respekteras inte för min stil, jag gör det fint Försöker vara förebild, men faller alltid på övertid Kan det gå trögare, som att knivhugga sumon för en klen mördare För varför skriva när bara allt går snett som löpare? Jag hajar inte, när blev jag nolla? när blev mina texter tråkiga Om jag inte visste bättre skulle jag tro att dom var rätt så pjåkiga Men enligt whoas allmänna intresse är dom jättedåliga Folk vill ha rader som typ, jag spränger våningar Med kända målningar, typ usama som konstkritiker Men om ni vill kan jag också börja skriva om våld, sprit och e Kanske om pengar och bilar, jag vet inte vad ni vill se Ärligt, skiter jag vem ni ser som galen och fet Kan skriva punches, kan skriva rader till era jävliga battles Typ som, när jag är klar med dig ser din näsa ut som jacksons Jaja, ska droppa några texter till få se om intresset tilltar Men inte just nu, för nu ska jag ägna mig incest i timtal...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|