Såkel & G_Lee - försöker ta mig upp
G_Lee: Jag försökte komma upp från botten men kämpade tappert
Hade bett om hjälp tusen gånger men ingen vill sträcka ut handen
Hade byggt upp en fin framtid fast plötsligt gick allting sönder
Möter en vardag som varje dag består av samma mönster
Numera är jag i en jobbig svacka, Där det är en konst att skratta
Jag vet inte vad men det känns som om det är nått som fattas
Jag levde för nuet och det gör att jag nu saknar en framtid
Har sårat många, tyck illa om mej om ni vill men hata mej aldrig
För att bli jag hatad så stärker jag platsen som svagast i världen
Fast jag inte kommer nånstans blir jag endå jagad av djävlen
Han fångar mig känner hur hans hat kommer in i kroppen
Målet va friheten fast jag kapitulerade och kom sist i loppetSåkel: allt som jag byggt upp genom livet har nu flugit iväg det känns som om jag lever livet, fast utan min själ jag kan inte tänka klart, jag mår riktigt illa när gud delade ut glädje & hopp stog jag sist på listan jag lever som död, jag är dödligt levande och om du märker att jag mår illa, ha lite överseende för jag går omkring i en cirkel/ vill inte vakna varje dag, samma sak, nejfan jag pissar på livet! jag menar, mitt liv, man kan inte kalla det bra för jag är den som får apatiska att framstå som glad jag vandrar min stig, och tar gigantiska kliv men halkar alltid tillbaka, och jag har fan inget liv!
Oj oj killar, detta var bra!
Djup text med inlevelse, gillas!
Favoritraderna :
Fast jag inte kommer nånstans blir jag endå jagad av djävlen
Han fångar mig känner hur hans hat kommer in i kroppen
Målet va friheten fast jag kapitulerade och kom sist i loppet Men ser att du skrivit lite fel.. Antar att det ska vara "För om jag blir hatad" istället för "För att bli jag hatad" Ser att ni ska uppträda på Regnrocken. Fan att jag inte hinner komma upp då! Kommer upp i juli istället. :) / Marre
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
bra gjort grabbar! kul att du e tillbaka G_Lee
http://www.herrbitter.blogg.se/
aa sant för om jag blir hatad ska det va jag är konstig med svenskan ofta. Och regnrocken nej rappa inte kanske såkel ska Seban Tack :D
Robin (G_Lee)
Tycker det verkar ganska soft.Favoriter; Jag försökte komma upp från botten men kämpade tappert Hade bett om hjälp tusen gånger men ingen vill sträcka ut handen Hade byggt upp en fin framtid fast plötsligt gick allting sönder Möter en vardag som varje dag består av samma mönster Numera är jag i en jobbig svacka, Där det är en konst att skratta Jag vet inte vad men det känns som om det är nått som fattas - Detta var niceness! Fint innehåll och rimmen flyter på. Diggas... &allt som jag byggt upp genom livet har nu flugit iväg det känns som om jag lever livet, fast utan min själ jag kan inte tänka klart, jag mår riktigt illa när gud delade ut glädje & hopp stog jag sist på listan - Samma här, fint rimmar och bra innehåll!Allt som allt; En hyffsat bra text, har dock sett er skriva bättre innan. Men kul att G_Lee är tillbaka, det höjer forumets standard lite. Men ja... Texten var skön att läsa, inte det bästa jag läst men långt ifrån det sämsta jag läst. Softsoft...
rätt bra texter grabbar.. gillade såkel mest för att hans text gick att rappa ..G_lee hade så långa rader
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Helt ok, inte mer. G_Lees första 6 rader var snygga. Såkel var aight!
Lookin at you through the glass..
Skivsamlare
2007-05-07 17:00
go cry emo-kids. värdelös text, suck. gör om, gör rätt.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Så säger du bara hubler för du trodde det va jag som ringt din morsa mitt i natten haha patetiskt. Men har ju hört hur hela samtalet gick till under inspelning men ska inte nämna mer. Nu ska jag göra mitt arbete
Robin (G_Lee)
Sten i glashus Hubler.
G Lee la det rätt najs rakt igenom. Såkel kunde filat på sin.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2007-05-07 18:15
Jahopp, om ni ska vara sånna kan ni få riktig kritik.Jag försökte komma upp från botten men kämpade tappert
Det borde vara "och kämpade tappert" och inget annat.
Fast jag inte kommer nånstans blir jag endå jagad av djävlen Dessa rader är helt fel. "För att bli jag hatad", ehm va? Det heter djävulen dessutom... Målet va friheten fast jag kapitulerade och kom sist i loppet Användadet av "kapitulerade" känns hemsk malplacerat. Såkels text var aight, känns dock jävligt ordbajsigt. Speciellt när ni kör collabs såhär, det då känns väldigt ordpersonligt. Vet att Såkel kan skriva bättre när han vill det. G_Lee är fortfarande ledsen för att jag tog bort han från min MSN, väntar bara på ett hot i stil med 'När du kommer till skåne ska jag boxa ihjäl dig med mina andra 15-åriga vänner!!'. Priljans ska inte prata, kungen av all meningslöshet. Puss.
Skivsamlare
2007-05-07 18:15
*opersonligt, förlåt.
Tog du väck mig haha har knappt märkt det. Nej klart jag inte hota dej du är alldeles för söt för det. Däremot så är jag o mina kompisar rädda för hon ringer ni hit igen så kommer jag söka upp er. Shiit neej bäst jag håller käften nu annas blir jag nog bannad igen.
Robin (G_Lee)
Haha Hubler Hubler Hubler. Jag syftade på ditt "go cry emo-kids" men om du vill att jag ska vara kungen av meningslöshet så är jag gärna det, tss.
hehe , tack hubler. ja jag skrev ihop detta lite snabbt när robin ville hooka.
Fan jag hade mina pengar på dig i battleturneringen Gangster Lee!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
okej, såhär tycker då lilla jag (: Det var en djup och fin text med bra rim, och man känner att ni har fått in känslan i det hela :) toppen! :D
- Men vem fan bryr sig, lets fuck? (;
Japp stukad jag hade gått lång G står inte för Gangster hehe. Tack för övrig kritik
Robin (G_Lee)
Nice text :) Men Såkel du är bättre på att köra lite mindre djupa texter :P Dessutom så måste du skynda på att skicka din textjävel till Minnes så han får slänga upp sessionen eller dissen eller vad fan det är.
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
Detta gillade jag:)
tycker den var bra kort sagt.. G lee rimmade lite bättre dock, men men peace
det där såg bra ut ;) orkar inte skriva mer nu kommer in imon o slängen en bättre kommentar
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
snacka om att en text kan kännas plastigt och oäkta... känns så jävla påhittat o tagit från luften... en 14åring som kämpat från botten? vaddå menar du när du blev bannad från whoa? hahahah
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
Den var helt ok, alltså, huruvida ni gått igenom det här eller intem, sluta tjata och kommentera fan!
Är han bannad nu igen? En dag klarade han sig...
hahah igen =S
G_Lee: Har bra ordförråd, får till bra rim som har innebörd och man genom hela texten förstår man vad allt handlar om! Bra text :)Såkel: Har bra rader också riktigt skön röst och bra flyt! Roliga rim som sitter bra som fan! Härlig ;) PZ
xIlIphE P16 Hur hör du rösten i lyrics?