kekke klagar på..lektion sess
här finns ingenting att klaga på, har mat för dagen nya skor, utbildning,en säng men känner mig svag endå det regnar ute, jag vet(vet) att jag inte borde sitta å gnälla på det mjölpaktet är tomt, men vafan det finns väll värre problem vi är så bortskämda,förstorar upp saker som,knappt är värt att tala om tycker vi bara gnäller för mycket, för vi har det jävligt bra, ärligt ja i sverige kan dom flesta bara chilla å leva i ganska så välbehag liksom har aldrig behövt göra nå brottsligt, å se jag står här idag med pengar i fickan, har råd att käka ute då å då när man tänker efter beter vi oss som löjligt, LÅT DET STÅ borde inte klaga mer,inbilla mig att jag står på svaga ben när jag endå aldrig ens orkar försöka ta tag i det!! fan va jobbigt att laga mat idag, ringer å beställer en pizza klagar på pengarna är slut sen..å sen att det händer för ofta men bara fortsätter i samma mönster, orkar aldrig bry mig för att bli bättre istället för att klaga över skit saker, å bara gnälla på förändrig ska ske, FÖRSÖK DÅ ISTÄLLET
sitter på medieproduktionen å ja...har trist hah, typ lyssna på en låt som inspierara mig , första orden i raden , sen fortsatte jag bara ...yeye läs om ni vill peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|