I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sanna - älskling

Vår Hiphop - Lyricism

   

2007-05-07 01:07

Sanna - älskling

Till min pojkvän :) den är inte klar ännu,

Reff. -
För när änglarna gråter faller bitarna på plats, och medans djävulen ler och växer sig starkare än allt//
Så finns jag där och jag lämnar dig aldrig, och jag kommer alltid älska dig nu och  för alltid //


Vers. 1 -
Nicklas älskling, du vet att jag är ärlig, och när jag säger att jag älskar dig så menar jag för alltid//
jag ber på mina knän att det ska hålla för evigt, jag vill alltid va ditt allt och du ska alltid vara mitt//
Du får mig att skratta du får mig att må bra, du är den bästa pojken jag någonsin kommer ha//
sann äkta kärlek skänker jag till dig, Baby du ska veta du betyder allt för mig//
Jag älskar dig, och jag älskar när du skrattar, tjejer backa undan för han är redan haffad//
Du är redan tagen, det känns underbart att veta, att jag redan har dig, så tjejer  fortsätta att leta//
Den vackraste på jorden och han är bara min, och älskling jag lovar dig att jag är bara din//
jag lova dig en låt, och jag hoppas du tar åt dig,  låten är skriven från din flickvän till dig//

Vers. 2 -
Baby jag hatar att vi bråkar som vi gör, för utan dig inget mig jag svär  jag skulle dö//
att ens tänka den tanken gör mig bara svag, och varje gång jag sårar dig är jag inte värd ett andetag//
Det är alltid lika kul att berätta hur vi träffades, för kolmården är väl inte vanligt, har jag rätt?//
Trodde aldrig att vi skulle träffas någe mer, att den dagen skulle vara den sista gången som jag  såg er//
Men mina tankar var på dig, och mitt hjärta det bultade, om du verkligen gillade mig, det var just det som jag undrade//
Om du kände likadant, om jag nånsin fanns i dina tankar, jag kunde leka med tanken om att få ligga i dina armar//
sötnos  jag hoppas du förstår hur jag känner nu? 23/3 En början på en kärleks saga utan något slut //

- Men vem fan bryr sig, lets fuck? (;