söker efter svar tjenare, tänkte jag skulle lägga ut denna texten jag har skrivit, jag är ny med att skriva texter så jag vill ha konstruktiv kritik.
jag drömmer tillbaks till den tiden för länge sendå hjärtat var helt, då ingenting kunde skada ennär jag tittar tillbaks ser jag inga tårardå det bara fanns hjärtan utan spårnu finns det bara hjärtan med tusen utav sårsår som aldrig läker, som aldrig blir till ärrmitt hjärta var fyllt av kärlek, medans ditt bara fylldes av hat
x2vad gjorde jag för fel?vad var det som gick snett?jag söker efter svar, men vem fan kan svara mig?
nu sitter jag här, fäller en tår som ingen annan serhoppas bara mer o mer, sitter ner, tänkerundrar varför tårarna de blänkeräven om själen är död, kämpar jag på, för att få dig att förstådet var din kärlek som fick mig att tro, att även jag kunde älskasden tron tog slut då din kärlek övergick i hatmen fortfarande lever hoppet, men hur länge förblir det så?
x2
verkligheten har blivit till en grå dimmajag väntar på eldstrimman, som har lamslått mitt inreönskar att smärtan ska bli mindre, vill att hjärtat grönskarav lycklig kärlek, så som det gjorde förrjag har ett vanligt hjärtbesvärmen hopet finns där, att vi ska finna våran egen stratosfärdu vet vem du är, jag vet att jag föralltid förblir olyckligtkär
x2tack på förhand
jag drömmer tillbaks, till den tiden för länge sendå hjärtat var helt, då ingenting kunde skada ennär jag tittar tillbaks ser jag inga tårardå det bara fanns hjärtan utan spårnu finns det bara hjärtan med tusen utav sårsår som aldrig läker, som aldrig blir till ärrmitt hjärta var fyllt av kärlek, medans ditt bara fylldes av hatnu sitter jag här, fäller en tår som ingen annan serhoppas bara mer o mer, sitter ner, tänkerundrar varför tårarna de blänker utav sorgäven om själen är död, kämpar jag på, för att få dig att förstå
verkligheten har blivit till en grå dimmajag väntar på eldstrimman, som har lamslått mitt inreönskar att smärtan ska bli mindre, vill att hjärtat grönskarav lycklig kärlek, så som det gjorde förrjag har ett vanligt hjärtbesvärmen hopet finns där, att vi ska finna våran egen stratosfärdu vet vem du är, jag vet att jag föralltid förblir olyckligtkärjag gjorde någonting galet, men vet ej vad, kanske var det ordvalet?allt började som en dröm, men slutade som en sprucken sömjag hoppas kunna gå vidare leva livet, med en glömd drömnu släpper jag allt, låter mitt hjärta bli helt känslokallt