I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sitt egna krig

Vår Hiphop - Lyricism

2007-05-05 14:57

Sitt egna krig

Tiden går , mörkret kommer närmare . flikkan står ensam i en värld , men vilken värld ? hon känner inte igen sig , går men hittar inte , instängd . varför hittar hon inte , hon måste ha varit här förut , men allt hopp lämnar henne sakta . flickan sätter sig ner , vinden viner , grenar drar lätt i hennes hår , ner för en kind rinner sakta en tår . hon vet inte hur det kommer sluta , hoppet svek henne , allt hon trott på bara försvann . hon inser att vad som än händer ska hon vara stark , inte låta sig förgöras av hopplöshet och svek , ord utan en direkt mening . hon ska slåss för det hon tror på , en dag står hon segrande ur detta , en dag står solen högt på himlen och fåglarna kvittar , denna dag har hon segrat , vunnit sitt eget krig

Detta ja lägger in är mina egna dikter... hehe.. inga låt texter m.m...

Det mesta jag skriver här är dikter. Detta är mitt liv jag skriver om. Skratta på. Jag bryr mig inte. | Jag är jag det kan inte ändra på |

2007-05-05 19:13
Emo? Vafan snackar du om?

2007-05-05 19:14
amen lol
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ

2007-05-05 19:24
din mamma är emo len
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Lyricist

2007-05-05 19:58
För det första. Det måste vara minst 16 rader!

2007-05-05 20:18
jag vet inte om fegon är fullkomligt iqbefriad, dum eller bara korkad, men det står att det är en dikt, och vid dikter så gäller inte den där 16 barsregeln. dessutom har hon ju inte radbrytit texten heller och ifall hon kulle gjort det hade den varit längre än 16.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist

2007-05-05 20:24
nattkrig, jag har ingen aning om vad som gäller dikter, senast jag tittade bland reglerna så var det krav på 16 rader... senast jag tittade... om det faller under kategorin IQbefriad enligt Mr Kristoffer så bör vi väl kunna plocka in en till kille i gruppen?

2007-05-05 21:43
1. Jag har inte kallat dig iq-befriad
2. Du känner inte mig, så om du ska vara otrevlig, använd inte mitt namn så där.
3. Detta är reglerna som finns nu och som funnits sen du var mod:
"10 - Skriv mer än en rad
För att ditt inlägg ska räknas som vers SKA det vara minst sexton rader, detta gäller dock inte dikter som får vara hur långa eller korta som helst"

4. Kärlek

=) ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-05 22:16
de va ett jä*la liv det blev av bara 1 dikt:S vänta bara de krm mer ^^
Det mesta jag skriver här är dikter. Detta är mitt liv jag skriver om. Skratta på. Jag bryr mig inte. | Jag är jag det kan inte ändra på |