I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sitt egna krig

Vår Hiphop - Lyricism

   

2007-05-05 14:57

Sitt egna krig

Tiden går , mörkret kommer närmare . flikkan står ensam i en värld , men vilken värld ? hon känner inte igen sig , går men hittar inte , instängd . varför hittar hon inte , hon måste ha varit här förut , men allt hopp lämnar henne sakta . flickan sätter sig ner , vinden viner , grenar drar lätt i hennes hår , ner för en kind rinner sakta en tår . hon vet inte hur det kommer sluta , hoppet svek henne , allt hon trott på bara försvann . hon inser att vad som än händer ska hon vara stark , inte låta sig förgöras av hopplöshet och svek , ord utan en direkt mening . hon ska slåss för det hon tror på , en dag står hon segrande ur detta , en dag står solen högt på himlen och fåglarna kvittar , denna dag har hon segrat , vunnit sitt eget krig

Detta ja lägger in är mina egna dikter... hehe.. inga låt texter m.m...

Det mesta jag skriver här är dikter. Detta är mitt liv jag skriver om. Skratta på. Jag bryr mig inte. | Jag är jag det kan inte ändra på |