duger?
ja det sägs efter livet att man föds om på nytt, ja, vandrar på en stig som en led stjärna byggt, för att leda mig fram på något nytt och ja undrar, förgäves, vart detta liv ska ta vägen för alla minnen, dom finns i mitt medvetna och jag undrar hela tiden, när är det min tur att veta? för detta fuckade liv verkar vara obetydligt som en soluppgång, före ärju obeskrivligt natt som dag, söker svar med mina andetag men jag börjar tro, att du var en skepnad, i mitt omedvetna som bara jag kunde höra, röra de var det enda ja vela, saker inom mig är förstörda börjar fundera äre jag som ska leva?, detta liv, som jag påbörjat men är jag värd att leva, elr reser jag till mitt drömland (där uppe i det blå,) där alla hör hemma Men jag lovar och jag svär jag ska ta tag i detta liv som ett startfält på en strid så reser jag mig upp mina fötter och fortsätter kämpa tills dagen då jag dör, kom ihåg mig som en dröm, som finns där för dig inget ont, bara rädslan för ensamhet skriver dessa rader på ett svar du får ta mig, till din man för jag saknar denna känslan att få ha någon i min famn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|