[KC] Fegon - Niito, shut the fuck up Jag loggar in och lägger några pissrader som vanligvismed det enda självklara budskapet "Niito, ta ditt liv!!"Jag menar, om jag ponerar att jag skulle vara duså skulle jag för det första, brännmärka min nakna hudsen skulle jag sitta i tankar med gipsade armaroch med fingrarna viftande, försöka fiska pirayasedan flyr jag medan kinderna ser ut som klubbade sälarför att slutligen duscha i tjära och rulla i fjädraroch ringa alla jag känner medan jag luktade spyaoch sedan klättra upp på berget och visa att tuppar kan flygaDu ber om det själv! jag menar, du måste ha hittat Aladins lampavad annars kan ha gett dig ögonbryn som täcker halva din panna?Det är det enda logiska svaret - rätt och slättom det nu inte visar sig att du var Dr.Mengeles testobjekt?Du borde skämmas för den du är! och ingen kan fattavarför du inte har börjat leka med elden och springa med saxar?Du gör mig irriterad, ett ord till och du blir dissikeradoch sedan en bildlig förklaring för "vivisektion" på WikipediaLillgrabben, lyssna på mig!! för Gammal är Äldstdu borde fatta det själv att tillochmed din mamma skrattar åt digraka bort din jävla skäggtuss som ligger o skäms på underläppenoch ge faan i att svara, för Fegon är bäst... som Hublers texterPå så sätt slipper du bli verbalt misshandlad och rövknulladoch det är inte bara din dörr som blir insparkad och mörbultadFör jag kommer se till att du kissar blod och spottar tändertills du ser ut som en avkomma från Kristian Luuk o Lotta EngbergJag kommer att slå dig så hårt, och sedan snegla på dödsryckenoch inser att detta kommer ge mersmak som fruktdryckerSå det kan bara bli värre, och nu är jag bajsnödigså vi ses kanske till helgen när jag kommer till Falköpingrubriken editerad av DinKritiker 4.5.2007 12:55
Jag vill ha uppmärksamhet, ge mig den!
Se Upp föfan