mARTIIN - fNiZz -
Nu är det party, så jag slänger på senaste skivan Jag slänger på AssHunter, och alla vill höra mer av den divan *Tänker hela kvällen* Jag vill oxå vara så cool, att på vimmelbilder Se jätte tuff ut & visa mittenfingret Nu är vi på krogen, och jag ska göra min grej Jag sa till fotografen, snälla ta ett kort på mej Jag pekade finger, fast det kmr jag aldrig göra hädanefter För jag fick en pungspark & en redig smäll på käften För att minska smärtan så drack jag spriten Jag kunde fan inte pissa, fast jag ville Kvällen är slut & mitt huvud snurrar som en karusell Men jag rycker upp mig & tar en nattbuss hem Jag kommer hem & däckar på sängen Sedan så drömmer jag sött om kvällen
Förresten!
Esh nu är det dags, att sätta jågge på plats Det var han som köpte, när jag sålde min sats Valet är ditt, och du sväljer i mängder Jågge, det är inte skivan som kommer säljas. Utan det är avsugningarna du säljer på helgen Jågges anal är lika stor som en tunnel Halsen är igentäppt och han har massa vitt i munnen Och nej, det är knappast dina tänder Du har inte bara tappat tvålen, utan även tappat dina vänner Tro inte att du är kung, snacka inte skit om Kammels Skalle För du har inte sett den, du har fullt upp med Dannes balle Nog med bögdissar. Men du ser ut som ett riktigt freak Som knappt kan prata, och försöker hålla takten på beat
-fNiZz-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|