Nu vet ni
du borde ta det lugnt för jag lägger detta tungtjag tystar de som skiner för jag är som sydpolenfryser allt som kommer i min väg till is (även solen)nej detta är ingen självbiografi heller inte seriöstvarför lägga ner fantasi på sånt det blir ändå inte hörtför jag är inte den som tar detta på allvar inte det minsta skriver ner detta nu i mitt (BADKAR)nej men seriöst varför lägga ner all fantasipå skit som ändå inte uppskattas utan underskattassom ingen tycker ska författas utan bara förbättrasman lever bara en gång så varför slösa halva livetpå att sitta med en penna å ett block å få skit skrivetdet förstår i alla fall inte jag mig på men då får ni hjälpa mig att förstå istället för att kalla mig fitta å idiotber ej om ursäkt inte ens under ett pistolhotnej exakt jag att detta är kasst men ber ej om ursäktför jag tar dig ungefär som en död rutten växt
nu vet ni varför jag lägger kasstskrev detta på min skolrast (5 min men vasst)så sluta klaga detta är ingen saga (som askungen)spelar mina kort utan att försöka laga (felen)
tackar