text om bajs
Kan kan vara hård, svår att klämma fram. Du kan rinna, flöda.. Som ett vattenfall. Ibland skvätter de, som bara fan.. Och stackars jag, som inget papper har Du kan lukta illa, en frän doft i näsan Lämnas ospolad. Bara härda ut och jäsas Du kan klippas på mitten.. Men ibland gör du touchdown. Beror på hur jag sitter. "oj va lång!" tar tumstock och mäter.. Konsistensen skiftar, beror på vad jag äter.. Kebab är bra, det är smidigast så Mjukt och skönt, och de lämnar inga sår Ärtsoppa däremot, ack ack.. Smärta Men tacka vetja pasta, Gud vilken känsla Bättre än sex.. Bättre än avsugning Sparar en klick som används till avgjutning Där mina barn kan göra sina fotavtryck Andra ser med häpnad, tänker "oh va snyggt" Blir avundsjuka och vill göra samma grej Men jag har tagit patent, ok? Sorry mate Mitt livs passion, stora korvar me sting Sticker i näsan.. De finaste som finns Rate-My-Poo, min favvosida .. Rest in Peace Kommer sakna den sida som berikat mitt liv Gett mej tävlingsinstinkt, vilja klå andra Som bajsat låånga korvar, längre än min Mammas Jag avslutar nu innan jag blir för blödig.. Och på tal om just detta, nu är jag bajsnödig
Måste dock tilläggas att denna text skrevs på toaletten i min almenacka då jag satt och bajsade
Snacka inte skit, höh.. höhö. Nej men ganska sjuk text. Jag gillar det.
Haha Micke, du är så jävla störd :D Men ändå så goo så att man kan äta upp dig :$
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
Jag vet :) Men du är goare, spec ditt BAJS!!!!
yeah haha, vilket ämne så :D men toalett studen skall vi hålla glorifierad, ska testa läsa den på dass så kanske den e bättre haha PEACE
//Crooked//
Hehe! jag tar över forumet me denna text..
Jo början är ju fel, de står "kan kan" det ska ju självklart vara "Du kan vara"
nä usch vad du är äcklig och what a bout that billy pan po po?
soundcloud.com/brormusk/sets
hahah din sjuke jävel :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Crimmen, ja billy's ger också en härlig konsistens på skiten! Kekke, haha nja .. mest kåt ;D
Mitt livs passion, stora korvar me sting Hade jag inte varit uppe i en måltid precis skulle jag skrattat högt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Underbart :b
HAHAHA.. Vem i helvete droppar en text om bajs? :O HAHAHA, så jävla fult (på ett roligt sätt) Ganska soft text, rimmen var dock inte något speciellt, men haha big up för en trevlig läsning som gjorde mig ganska nödig.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
..hur orkar ni?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
usch , finns ju brudar på whoa. skäms du inte ? :p
haha äkta thug shit , jag vill äta ditt bajs!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
TACK SÅ MYCKET ALLIHOPA /BAJSMANNEN
you owe me my dinner back man...
Haha texten är nice :P men du är fan helt sjuk ;);)
Signatur?
Det är nånting för Zteve-O
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Slutet kändes lite krystat ! Men annars var dne helt ok, hehe, din sjuka jävel...
fan vad wicked whoa e.. 29 inlägg på 1 dag, när man skriver om ... avföring
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
för rolig text :D spela in !!
hahahaha..asfet..fan dig, du snodde mitt ämne..hahahha
http://www.myspace.com/noodlestyle
Hahah Yamo_RGRA är bara avundsjuk !! hahaha den finns inspelad :P
hur fan ska jag vara avundsjuk? ser absolut inget bra i denna texten.. detta är ett bevis på att whoa har nått sitt slut, det är ju bara enkelt o se.. ALLA HÄR smörjar för dig.. sick
och du klagar på mina texter?:O
Det mesta jag skriver här är dikter. Detta är mitt liv jag skriver om. Skratta på. Jag bryr mig inte. | Jag är jag det kan inte ändra på |
en fråga.. hur gammal är du egetligen?:O
Det mesta jag skriver här är dikter. Detta är mitt liv jag skriver om. Skratta på. Jag bryr mig inte. | Jag är jag det kan inte ändra på |
haha skönt.
Lookin at you through the glass..
har svårt att se humorn i ett sånt här ämne ärligt... speciellt när det görs sjukt dåligt. Krystade rader och speciellt formuleringar, ingen variation överhuvudtaget etc... fattar inte hur folk kan propsa... iofs är väl de lika efterblivna som den här texten.
Pigeon_ du tror jag är seriös ens? Jävla fittskalle. Jag är 34.