jont3 - lite tankar
jag ändrar inte på mig jag kommer alltid vara jag ända tills mitt sista drag ja tills min sista dag ändrar inte på mig för du ska vilja va min vän o för du ska gilla mig. kommer alltid va mig själv det finns saker jag sagt som jag faktist ångrar det finns så många nätter då jag inte kunnat somnat jag hoppas att jag lever lycklig livet ut en saga som jag vill ska få ett lyckligt slut jag har en vän som jag alltid vill ha kvar för ärligt talat du är den bästa vän jag har men det har funnits en tid som jag mådde skitdåligt mitt hjärta kändes tomt ja det kändes ihåligt vill inte känna så igen. att vara ensam utan vän och aldrig igen en jag träffar nån som dig min föredetta tjej. jag saknar dig ju för nu jag ensam här o tänker. var är du nu reff jag har varit en person som inte mått så bra men det är inte den personen som jag är idag
för nu mår jag bra. ja jag är lycklig nu mitt liv är en saga som ska ha ett lyckligt slut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|