Inga problem
Skrev ihop en ny text till snooks låt inga problem! Komentera gjärna..
Sökt ny linje och flyttat hemifrån Jobbat mig uppot och höjt betygsnivån Stort och fint hus i innerstan Havs utsikt, 5rum och en stor alltan Med en familj som stötat mig allt jag gjort Köpa det jag vill har alltid pengar på mitt kort Ny tv och dvd och en soffa skin Men änndå känns det som de fattas nånting
Ref. är det så här det känns att va lycklig det är inga problem är det så här det känns att va lycklig det är inga problem det är inga problem
I ett land där det alldrig har släppts nån bomb Ingen jordbävningar, vulkan eller tromb Så sitter jag och letar efter fel Fast jag har rinnade vatten och dagligen el Så nu borde jag vara riktigt nöjd Men med välfärden har nivån blivit höjd Har bra kompisar som sätter mitt liv på spinn Men änndå känns det som de fattas nånting
Ref. är det så här det känns att va lycklig det är inga problem är det så här det känns att va lycklig det är inga problem det är inga problem
Med min löpar talang har jag tatt hem pris Aldrig brytit samman, aldrig hafft nån kris Mentalt stabil, och kört i rätt fill Men vad spelar det för roll när det känns helt tomt Ja vad spelar det för roll när det aldrig gör ont Inget motstånd alla problem bara försvinn Så det känns änndå som de fattas nånting
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|